  • Data: 2008-08-02 07:26:07
    Temat: Re: Opłata za odbiór w siedzibie sklepu
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal:
    > *Aproksymacja* tego w ten sposób, że do 10 szt mamy jedną cenę,
    > od 10 do 200 szt inną a od pół kilo wzwyż jeszcze inną jest nieudolnym
    > usiłowaniem JAKIEGOŚ rozwiązania prostego problemu - doliczenie
    > kosztu obsługi.

    Innym sposobem na znalezienie tej 'aproksymacji' jest stosowanie
    pojecia 'kosztow ogolnych', czyli takich, ktore trudno jest
    przypisac do konkretnej operacji. A potem zaczyna sie wredne :)
    przeliczanie, czy koszty ogolne wrzucic rowno-kwotowo do kazdej
    operacji, czy procentowo proporcjonalnie do kwoty operacji.

    Dlaczego wredne? Bo ustawa w taki wredny sposob ksztaltuje
    skladki zdrowotne. Uklad rowno-kwotowy dalby miesiecznie
    skladke 60 zl/glowe (dane wedlug NFZ). Uklad proporcjonalny...
    znamy z autopsji. O skladkach rolniczych nie wspomne, bo
    przy tej temperaturze na zewnatrz pusci mi zawor bezpieczenstwa
    i znow sie wyladuje, jak na Bogu ducha winnym Steelu (prfc).
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek