eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłata sądowa od zażalenia Data wpływu czy data nadania na poczcie? B. Pillne! › Re: Opłata sądowa od zażalenia Data wpływu czy data =?ISO-8859-2?Q?nadania na poczcie? B. Pillne!3D?=
    From: AmtoPm <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opłata sądowa od zażalenia Data wpływu czy data
    =?ISO-8859-2?Q?nadania na poczcie? B. Pillne!3D?=
    Date: Thu, 3 Jan 2008 08:34:55 -0800 (PST)

    On 3 Sty, 17:19, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > 2004.04.22      postanow.       SN      II CZ 38/04     OSNC 2005/5/84
    >
    > Dniem uiszczenia opłaty sądowej dokonanego za pomocą elektronicznego
    > środka komunikacji jest dzień, w którym polecenie przelewu - mające
    > pokrycie na rachunku zleceniodawcy - wprowadzone zostało do urządzenia
    > nadawczego w taki sposób, że bank mógł zapoznać się z jego treścią.
    > Możliwość tę bank uzyskuje z chwilą odebrania polecenia przez jego
    > urządzenie odbiorcze.
    >
    > Ale (nie dotyczy poczty):
    >
    > 2005.06.10      postanow.       SN      II CZ 49/05

> [...]

    wielkie dzięki, jestem na poczcie na świetokrzyskiej i zanmierzałem
    wpłacić pocztą, a to znaczy że trzeba wpłacić z banku. Czy wpłata w
    banku "na blankiecie" a nie z własnego konta też bedzie ok??? (bo nie
    chciałbym podawać swojego konta wykonując przelew "z internetu").

    Jeszcze raz dzięki bo zrobiłbym odwrotnie.

    Michał