  • Data: 2008-07-26 19:25:19
    Temat: Re: Opłacenie studiów przez firme
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    konkrety

    - chodziło mi o przyklady umow najchetniej - dla porownania - swojej jeszcze
    nie widzialem, wiem jakie są zasady takich umów, chodziło mi bardziej o
    knkretne zapisy z jakimi spotykały się osoby takowe umowy podpisujące. zdaje
    sobie sprawe ze swoje odpracować bede musiał, złudzeń nie mam.

    - firma mnie awansuje i jako bonus daje również szkołę - dosc kosztowną -
    stąd nie usmiecha mi się opłacanie tego we własnym zakresie. studia jak
    najbardziej przydadzą się w pracy. raczej nie bede szukał pracy, ale wiadomo
    jak jest - atmosfera sie moze zepsuc, szef zmienic, srodowisko popsuc, moze
    sie pojawic oferta zycia itepe.

    Sebastian