    From: Tomaszek <t...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opinia nauczyciela o rodzicach
    Date: Wed, 06 Jun 2012 10:53:11 +0200

    W dniu 2012-06-06 09:39, Justyna Vicky S. pisze:
    > Trudno mi było dobrze sformułować pytanie, bo niestety mam świadomość,
    > że raczej prawnie nie jest zakazane coś takiego. Czy może się mylę?

    Z tego co widzisz tu po odpowiedziach to nie jest to prawnie zakazane.
    Ale z ciekawości zapytam: jeśliby było to co chciałabyś zrobić?

    Temat nadaje się jeszcze na pl.sci.psychologia, ale tam dostaniesz
    analizę, dlaczego ta pani tak się zachowuje.

    Moim zdaniem kobieta, która się tak zachowuje po prostu dobrze poznała
    już ludzi i wie, że czego się może po nich spodziewać. Chciała pomóc
    nowej koleżance na zastępstwie, co dobrze świadczy o jej kwalifikacjach
    moralnych i etycznych.
    Ale to już temat na inną grupę, jak założysz wątek na pl.sci.psychologia
    to chętnie tam porozmawiam na ten temat.