  • Data: 2012-06-06 10:06:59
    Temat: Re: Opinia nauczyciela o rodzicach
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jqlt7b$poa$1@node2.news.atman.pl...
    > A może na podstawie opinii o rodzicach dziecko będzie otrzymywać inne
    > oceny, albo być inaczej traktowanym? Weź przestań. Jak jeden nauczyciel
    > był walnięty a drugi normalny, to zignoruje. Jak ten drugi też jest
    > walnięty, to i tak mu nie pomożesz.

    Na szczęście nowy nauczyciel był/jest normalny i nie potraktował tychże
    opinii calkiem poważnie, bo praca z dziećmi i rodzicami zweryfikowała jego
    poglądy.
    Natomiast sprawa wygląda tak, że obecnie po rocznym urlopie wraca stary
    nauczyciel. I niestety przy tym nauczycielu były przypadki wyróżniania i
    niesprawiedliwego oceniania. Nie wiem tylko czy nauczyciel w swoich
    działaniach brał pod uwagę swoje prywatne animozje do rodziców.

    Ostatnio podczas rozmowy rodziców wypłynęła sprawa tych opinii i byłam
    ciekawa czy nauczyciel może coś takiego zrobic (pisemnie).
    --
    Justyna Vicky S.