  • Data: 2007-12-29 15:47:59
    Temat: Re: Opieka nad dzieckiem w szpitalu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kowal" <l...@p...fm.fm> napisał w wiadomości
    news:fl5pve$fun$1@inews.gazeta.pl...

    > Urlopu wypoczynkowego brak niestety. Czy w takim razie mogę z datą
    > wsteczną ubiegać się o urlop bezpłatny? Czy pracodawca może mi takiego
    > urlopu nie udzielić?

    To wszystko jest raczej do uzgodnienia z pracodawcą, a nie z nami. Można
    przyjąć, ze ustnie się już dogadaliście. Wiele zależy od pracodawcy. Bo
    jeśli mu zależy na pracownikach może Ci po prostu odpuścić tę "labę" licząc
    na to, ze następnym razem zostaniesz po godzinach bez robienia problemów. W
    wielu firmach tak to funkcjonuje i jest to mimo wszystko dość zdrowy układ,
    pod warunkiem, ze żadna ze stron nie przesadza.