  • Data: 2007-12-29 18:04:06
    Temat: Re: Opieka nad dzieckiem w szpitalu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kowal wrote:
    > Czy w takim razie mogę z datą wsteczną
    > ubiegać się o urlop bezpłatny?

    skoro nie byłeś w pracy i pracodawca się na to zgodził, to znaczy że
    jakoś się tam dogadaliście, kwestia teraz sporządzenia pisma na tą
    okoliczność.

    Czy pracodawca może mi takiego urlopu nie
    > udzielić?

    może.
    natomiast możesz wziąć urlop wychowawczy, tego pracodawca odmówić ci nie
    może.
    Urlop wychowawczy można wziąć do 4 roku życia dziecka. No chyba, że już
    wykorzystaliście.

    Drobiazg jest tylko taki, że urlopu wychowawczego nie może ci odmowić o
    ile złożyłeś go na 2 tygodnie przed terminem. Czyli urlop dostałbyś na
    100% ale za dwa tygodnie od złożenia wniosku.
    Jeśli wpiszesz datę wcześniejszą czyli od dzisiaj, to jest to dobra wola
    pracodawcy.