  • Data: 2010-12-02 00:02:19
    Temat: Re: Opieka nad dzieckiem, a kilka prac?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    news:101201.235326.psp.303@int.dyndns.org.invalid...

    > To dlaczego nie odpowiadasz na pytanie wg jakiej logiki...

    Napisałem.
    "Zapewne nie Twojej".
    Co oznaczać miało, że prawdopodobnie innej niż Twoja, skoro nie rozumiesz
    najprostszych ciągów przyczynowo-skutkowych, zrozumiałych bez problemu dla
    większości pozostałych ludzi.

    > Tu:
    > "tak przy okazji wątku o Opiece zastanawiam się, co z kimś, kto pracuje
    > kilka godzin u pracodawcy A, a następnie kilka godzin u pracodawcy B."

    No dobrze, ale jaką konkretnie odpowiedź chciałeś uzyskać zadając swoje
    cudaczne pytanie?
    Skąd Ci w ogóle przyszło do głowy, że pracownik A miałby otrzymywać
    zaświadczenie z innego swojego zakładu o tym, że jego małżonka, która nie
    ma z tym zakładem niczego wspólnego, nie korzystała z dwóch dni wolnych?
    Wybacz, ale to się w najmniejszym stopniu kupy nie trzyma.

    > W wątku "o Opiece" sie udzielałeś, więc zapewne pamiętasz:
    > "W listopadzie zostałem szczesliwym ojcem, moja zona nie pracuje"

    Noooo, a co z kolei ma wspólnego z tym, o czym teraz rozmawiamy mój udział
    w innym wątku?

    > Tak, tyle:
    > "Bredzisz."

    Miałem wcześniej.
    Ten komentarz pojawił się dopiero wówczas, gdy i Tobie zabrakło
    merytorycznych argumentów.

    > Uważasz, że skoro wytniesz, to znikło?

    Osłabiasz mnie coraz bardziej.
    EOT.