  • Data: 2004-10-19 20:14:28
    Temat: Re: Operat szacunkowy
    Od: "Hajenus " <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wk_s <w...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > zupelnie
    > zasadzie:
    > nijak

    > Nie sadze zeby w twoim przypadku byla klauzula zakazujaca udostepniania
    > operatu osoba trzecim. W koncu ta wycena dotyczy w pewnym sensie
    > bezposrednio ciebie, wiec przynajmniej prawo wgladu napewno masz. Zreszta
    > pisales, ze urzedniczka na wglad do operatu zezwolila, wiec ok. Wogole
    > wyceny nieruchomosci majace na celu aktualizacje podatkow od nieruchomosci
    > itp. musza byc jawne, chocby dlatego zebys mogl je sobie przejrzec i
    > protestowac jak ci sie cos nie podoba ;-)

    Otóz to, mozliwość oprotestowania, tak tez było, tyle tylko, ze oczywiscie
    wszelkie protesty zostały odrzucone...
    Fakt aktualizacja operatu była po 5, czy 7 latach od sotatniego, wiec
    wiadomo,że ceny wzrosły...

    > Ja z klauzula zakazujaca udostepniania osoba trzecim spotkalem sie chyba
    > tylko raz i prawde mowiac uwazam, ze byla ona w tym operacie zupelnie
    > niepotrzebna. No ale moze rzeczoznawca mial swoje powody.

    Własnie te powody, rzeczoznawcy, moje ,urzednika taki stan rzeczy
    powoduja :)))

    Pozdrawiam
    Hajenus