  • Data: 2003-11-10 23:29:38
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bop5e7$hkj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Hmmm... Czyli zamykać, ale jak jakś ma byc zamknięta to nie. Może
    zamkniemy
    > jakąś na Ukrainie?

    ehhh

    > Jakiej reszty Polski?!? Jaki my mamy wpływ na ten wasz bajzel? Nie zwalaj
    > teraz niczego na reszte polski, jak Steinbach.

    Bajzel jest w calej Polsce... Ale jak widac najbardziej denerwuje Cie on na
    Slasku ...

    > No ja widzę, że bardzo Cie ten fakt uwiera. Co w takim razie robisz na
    > grupie włąsnie temu prawu poświęconej?

    prawo prawem a ilosc urzednikow to juz inna sprawa, prawda ?

    > Kopalnie także jest przedsiębiorstwem i te zasady także będą (sic!!!) ich
    > dotyczyć, wtedy, kiedy ta ustawa wejdzie w życie. Bo kolega znowu mącisz
    > ludziom w głowach mijając się z prawda, że kopalnie mają jakoś gorzej w
    > stosunku do innych przedsiębiortsw.

    To przemysl sprawe :
    restauracja ile ma kontroli z sanepidu, strazy, policji, US, czy innych
    kontroli ?
    Niestety jest tak ze wzorem reszty Polski aparat urzedniczy w Urzedach
    Gorniczych jest tak wielki ze starczal na wszystkie kopalnie ... teraz wielu
    kopalni niema ale urzednicy zostali ... regulowane prawem jest to ilu ich ma
    byc. Kiedy moga zrobic kontrole itd... Jednak zeby to prawo zmienic potrzeba
    impuslu z gory ... Jesli gora zachowuje sie podobnie to po co cos zmieniac ?

    > Ale co mnie obhcodza Wasze układy? Szczególnie, ze z tych kontroli nic nie
    > wynika, bo winiknąc nie może. Bo co - zamkną kopalnie?

    Bo co chwile zatrzymana jest sciana bo sfrustrowany kontroler poczul ze go
    ignoruja ..

    > Jest ich faktycznie wiecej, ale co to ma do rzeczy? Nie rozwadniaj tematu.

    Nie rozwadniam. Chodzi mi tylko o to ze jak ma byc u nas lepiej jesli reszta
    Polski dusi sie pod nimi ?

    > Tiaaa??? To znaczy jak i którymi aktami prawnymi dokładnie, bom ciekaw...?

    tymi ze nie mozesz wywalic na pysk czlowieka ktory : jest na chorobowym
    jesli przepracowal iles tam czasu, ze nie mozesz rozwiazac umowy o prace bez
    dodatkowych kosztow, przedluzanych czesto przez chorobowe ... jest duzo
    mozliwosci wykozystania prawa do jego przekrecania...

    > Tiaaaa?? I spłaciłyby kopalnie te kilkadzisiąt milirdów długów, które
    > narobiły od poprzedniego oddłużenia?

    Zostawione same przy zrozumieniu tego ze wzrost ceny wegla (bo tak odrazu
    nie sprowadzisz wymaganej ilosci wegla zza granicy) spowoduje wzrost cen
    energi i w innych dziedzinach

    > A kto je Wam narzucił? Ja?

    Narzucone zostaly one w minionym ustroju jednak trzymane mocno sa przez
    prawo ktore bylo w tamtych czasach ustalane...
    Oczywiscie zmienic to sie da ... Z pomoca ...

    > Nie telewizja chłopie. W telewizji pokazuja tylko ocenzurowany, uładzoną
    > wersję. Ja tę dzicz widziałem na własne oczy, którym nie wierzyłem. Nawet
    > gdyby nie mocna szyba, to mógłbym dziś tu nie pisąć, bo któryś z tych
    > bydlaków w moje okna kostką brukową sieknął. Wstyd mi, że ci ludzie mówią
    > tym samym co ja językiem.

    A mnie wstyd tego ze czlowiek ponoc wyksztalcony na jakiego pozujesz i
    zapewne jestes mowi rzeczy typu : Slask okrada Polske :(

    > Szkoda, że jest wzięte z sufitu. Niech sobie węgiel ze Śląska płynie,
    tylko
    > wedle reguł rynowych. Jak kopalnie nie zarabia, to pada. I tyle.

    Pozwolcie im na to ...