  • Data: 2003-11-12 06:06:56
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:borrnj$ke5$1@korweta.task.gda.pl...
    > No w takim razie zacznijmy importowac prawnikow z Kałkazu beda tansi ...
    > Do tego policjantow z Indii, lekarzy z Afryki, rolnikow z Chin,
    pielegniarki
    > z Tajlandii,
    > A moze wszystkich odrazu z Chin ... hurtem taniej ... przeciez jestes
    > wielkim ekonomista ...

    spojz na usa (wiem ze zaraz pewnie rozpetam burze ;) ) oni zastosowali
    podobny model, co prawda u nich wazniejsza byla wiedza i zdolnosci niz
    placa, ale jakos niezle na tym wychodza i sa potega gospodarcza i
    przemyslowa, oni maja wlasnie matematykow z indii, fizykow i chemikow z
    rosji i polski, prawnikow pochodzenia zydowskiego itp, moze jednak warto nad
    tym pomyslec ;)