  • Data: 2003-11-12 08:17:40
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Mme Kitzmoor" <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Dodatkowo - ma bron palna podobno i jak sam pisal nawet uzyl by jej
    > przeciw Policji (nie ma ktos czasem MsgID - moze w koncu odbiora mu
    > pozwolenie, warici nie powinni miec broni palnej).

    Taka bron palna to i ja mam na dzialce do straszenia szkodnikow ;) Bo
    szczerze watpie, by komentant wojewodztwa (Wroclaw to chyba Dolnoslaskiego)
    wydal mu pozwolenie na cos o energii wylotowej wiekszej niz 17 J i
    gwintowanej lufie. Oczywiscie - przy naiwnym zalozeniu, ze on ma ta bron
    legalnie.

    Pozdrawiam
    Iff

    --
    >( \) (/ )< I tought I taw a putty cat!
    |\__\,,,~ | Wszystko dobre, co sie dobrze konczy ;) |
    / \ | Madame Kitzmoor (6107476) |