    From: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Date: Mon, 10 Nov 2003 07:44:37 GMT

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bom5g3$glv$1@korweta.task.gda.pl...
    >>> laserowa!! kolorowa!! drukarke!! za
    > 2050
    > > netto!!!
    >
    > no grats normal cena ...

    no ciekaw jestem, od kiedy to kolorowe laserowe drukarki w tej cenie sa
    norma, dopiero zaczynaja tyle kosztowac, wiec o zadnej normie mowy nie ma

    > hmmm myslisz sie :) Kopalnia nie moze oglaszac ZADNYCH przetargow ... Musi
    > zlozyc zamowienie o cokolwiek z KW ktora jak pisalem jest narzucona
    > politycznie z gory ... Siedza tam co prawda osoby zwiazane z gornictwem
    ale
    > oczywiscie te osoby w duzej czesci zwiazne z gornictwem byly jedynie
    > politycznie a na dole to moze 2-3 razy w ciagu 10lat byli ...

    co nie zmienia postaci rzeczy ze ktos dostal w lape i powinien pojsc
    siedziec za niegospodarnosc, wiec porzadki od wlasnego podworka jak pisalem

    > Zmien robote kolejarza na robote gornika ... Napewno Ci sie spodoba ...
    > Napewno ....

    nie zamierzam bo nie jestem kolejarzem

    > 2000zl to gornik dostanie kiedy przepracuje przynajmniej 26 dni w
    miesiacu.
    > Praca na kopalni to nie jest praca urzednika ktory do roboty przychodzi o
    8
    > a konczy rowno o 15 a w tym ma 30 min przerwy ...
    > Gornik zapierdala w nieziemskich warunkach, a nie jak urzednik w
    > klimatyzowanych pomieszczeniach w ciszy czesto i spokoju ...

    taka wybral sobie robote i dostaje za to calkiem niezla kase i chce ja
    dostawac bez wzgledu czy sie to komus podoba czy nie, jestem ciekaw czemu
    nie protestowali kiedy za komuny wszystko bylo dla nich, talony na
    samochody, mieszkania, pewexowskie artykuly za smieszne zlotowkowe ceny itp,
    wtedy bylo cacy i nadal tak chca, wiec niech na siebie zarobia, bo reszta
    polski ma juz dosc ich utrzymywania