  • Data: 2003-11-09 08:39:24
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: Taras <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Nov 2003 23:08:17 +0100, Marcin Olender <d...@g...pl> wrote:

    Witam

    [ciach]

    > Co do urzędasów, to weź jeszcze pod rozwagę choćby to, że oni ( w tym ja
    > przez jakiś czas ) zarabiają nieco ponad tysiąc złotych. A górnicy średnio
    > 4500. Różnica? To znaczy że za jednego górnika mamy min. 3 urzędasów. Ale to

    Ciekawe to jest to, skąd sie biorą takie dane. Mieszkam na Śląsku, znam
    całą masę górników, żaden z nich nie zarabia więcej niż 2000 z groszami.
    A jakoś cała reszta kraju ma takie wyobrażenie o górniczych pensjach.
    Faktem jest że są lepsze niż np. moja nauczycielska, ale za taką różnicę
    ja bym nie poszedł pod ziemie.

    Zresztą widomo skąd się biorą średnie, średnia krajowa też jest dwa razy
    wyższa od mojej.

    Co do reszty dyskusji to sie nie odnoszę, bo jest poniżej jakiegokolwiek
    poziomu

    [ciach cla reszta]