  • Data: 2003-11-09 14:05:33
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bol18k$1vj$1@korweta.task.gda.pl...
    > Jak myslicie ile kosztuje drukarka laserowa ? Albo komputer klasy Athlon
    > XP1800+ albo P4 2GHz ?
    > Drukarka cz-b laserowa w zamowieniu dla kopalni kosztuje 12000zl
    > A komputerki okolo 10000zl ...
    > Dlaczego ????

    wiesz ja ostatnio do firmy kupilem laserowa!! kolorowa!! drukarke!! za 2050
    netto!!!

    wiesz dlaczego kopalnia musi zaplacic tyle?
    bo jakis squr... odpowiedzialny za zaopatrzenie w danej kopalni dostal gruba
    koperte wypchana waluta, i za ta koperte podpisze kazda fakture i kontrakt
    na dostawe sprzetu jaka mu dadza, wiec moze gornicy zaczeli by robic
    porzadki od siebie i swojego podworka, zamiast rzadac wiecej kasy

    poza tym, szczerze powiedziawszymyslalem ze gornicy zarabiaja podobnie do
    kolejarzy czyli okolo 1000 pln'ow, a ty piszesz ze zarabiaja 2 albo nawet 3
    razy tyle, to nawet w wawie nie ma takich srednich zarobkow, wiec niech
    siedza cichutko i nie szczekaja jadaczkami, bo w koncu reszta kraju naprawde
    sie zburzy i zaorze ten slask