  • Data: 2003-11-09 01:16:38
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:Xns942E5872CEB0raf256com@213.180.128.20...
    > d...@g...pl news:bojtvn$dds$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Gdybys spotkal goscia ktory - przykladowo - dzwoni codzinnie i mowi ze cie
    > <cytuje>"zajebie"</cytuje>, nasyla dresow na ludzi ktorzy mu nie pasuja
    itd
    > - to powiedz mu oczywiscie milo "dziendobry sasiedzie" ;) ?

    Nie mówimy o sąsiedzie a o grupie dyskusyjnej. W sąsiedztwie rzucajcie sobie
    czym chcecie - miesem czy siekierami, jak chcecie. Tu jest miesjce publiczne
    i domogam się elementarnej kultury. Nikt nie każe odpisywać na jego posty i
    wydaje mi się, że korona Wam z głowy nie spadnie, jak oszczędzicie nam
    pokazu swojego bogatego słownictwa i wybujałego temperamentu. Nie jest to
    odpowiednie miejsce do prowadzenia prywatnych kłótni, a juz na pewno nie w
    tak wulgarny i szczeniacki sposób. Chcecie sobie wymyslać - priv.

    BTW - link Ci sie popsuł :-)

    Depi.