  • Data: 2003-11-08 13:29:32
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:boiq33$rlu$3@news.onet.pl...
    > Flashi rzecze:
    >
    > W czym niby przegiąłem? Nawet przedszkolak nie ośmieszyłby się gadką,
    > że górnicy pracują dla dobra (sic!) kraju.

    No to sobie durniu policz : gornictwo z podatkow i wszelkich oplat
    odprowadzaja do budzetu ponad 12 MLD zlotych !! i to grubo ponad te 12mld bo
    w tej kwocie nie sa ujete podatki odprowadzane przez samych gornikow z
    wyplat ...

    > Pewnie na ulice też wychodzą dla dobra tegoż kraju, hamując w ten sposób
    > rozwój i okradając chore dzieci. Wszystko to oczywiście dla dobra tego
    kraju.

    Jesli buce z rzadu oraz takie jak ty pierdola ze musza dofinansowac firme
    (ktora daje ponad 12mld zl do budzetu) 3 mld zl z czego okolo 40% idzie i
    tak na urzednicze prace to kurwa co jest nie tak ?
    Jesli Polska ma ponad 350 000 urzedasow (nie wszyscy to urzedasy czesc
    jednak robi duzo) ktorzy wlasciwie tylko pensje biora (nie wyplaty bo na
    wyplate trzeba zapracowac) z ktorych okolo 60000 jest niepotrzebnych ... A
    myslac o cieciach budzetowych maja na mysli nastepne akcyzy i podniesienia
    podatkow oraz zakup nastepnych pojazdow dla ich grubych dup.
    Kto kurwa ma forse z tego ze kopalnia MUSI sprzedawac wegiel ponizej 200zl
    bo tak trzeba zeby panstwo sie moglo rozwijac, a potem firma narzucona na
    gornictwo sprzedaje ten wegiel na zewnatrz (bo same kopalnie nie moga
    sprzedawac wegla tylko musi byc to firma zewnetrzna niby powiazana z
    kopalnia) w cenie ponad 300 zl i wiecej ...??
    Albo czemu transport wegla z Slaska nad nasze polskie morze kosztuje tyle co
    transport wegla z Australii ? Jak myslisz kto jest winny temu ? Kogo sie
    obwinia o takie ceny wegla ?

    No ale niestety tak ciagle bedzie gdzie w Polsce niema prawdziwej klasy
    politycznej ... A dla wiekszosci ludzi ktorzy teraz rzadza to najwiekszym
    marzeniem zycia jest bycie wozonym przez szofera limuzyna za 500k zl... Im
    wiecej nie trzeba ...