    From: "225" <...@...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Okulary dla pracownika
    Date: Wed, 19 Mar 2003 11:08:57 +0100

    > spoko znalezalem natychmiast po wysylce posta
    > mam nadzieje ze ktos moze rozwinie moj watek
    > chodzi mi o dokumenty ktore musze przedlozyc?
    > maja byc wystawione na mnie czy na firme?

    W moim przypadku było tak:

    1. Poszedłem do okulistki, która stwierdziła, że pogorszył mi się wzrok i na
    orzeczeniu wyraźnie napisała, że potrzebne mi są okulary
    2. Poszedłem do optyka, zamówiłem sobie okulary, oczywiście do pewnej kwoty,
    którą zakład refunduje, poprosiłem o wystawienie faktury na firmę.
    3. Odebrałem okulary, zapłaciłem za nie z własnej kieszeni, odebrałem
    fakturę, zaniosłem ją do działu kadr wraz z orzeczeniem lekarskim i
    spokojnie za tydzień odebrałem pieniążki z kasy ...

    Dowiedz się do jakiej kwoty Twoja firma refunduje ten zakup, bo "nadwyżkę"
    pokryjesz z własnej kieszeni - ja się zmieściłem :-))..

    225