    From: "Deliberator " <d...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Okradziony przez niemiecka firme internetowa - co dalej?
    Date: Sat, 27 Oct 2007 10:01:37 +0000 (UTC)

    Witam ponownie.

    Wprawdzie nie dostałem żadnej odpowiedzi ani wskazówki ale chyba znalazłem
    właściwą instytucję. Jest to Europejskie Centrum Konsumenckie
    (http://www.konsument.gov.pl/) i gdyby komuś przydarzyła się podobna przykra
    historia to podaję odnośnik do formularza europejskiej skargi konsumenckiej:
    http://www.konsument.gov.pl/files/acce_just03_en.pdf

    Pozdrowienia
    /Deliberator