-
1. Data: 2007-10-26 06:57:35
Temat: Okradziony przez niemiecka firme internetowa - co dalej?
Od: "Deliberator " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
Witam serdecznie.
Od pewnego czasu korzystam z uslug jednej z firm swiadczacych uslugi VoIP.
Polega to na tym, ze doladowuje konto gotowka i moge wykonywac tanie rozmowy
przez VoIP. Doladowanie konta moze sie odbyc na kilka roznych sposobow
oferowanych przez ta firme, ja najczesiej korzystam z uslug firmy PayPal. Do
niedawna dzialalo to bez zarzutu i po wykonaniu platnosci konto bylo
doladowywane natychmiastowo. Natomiast jakis czas temu z jakiegos powodu po
wykonaniu platnosci na moim koncie w tejze niemieckiej firmie VoIP nie
pojawilo sie nic. Zwrocilem sie z pytaniem do obu firm o wyjasnienie
sytuacji. Dostalem potwierdzenie z PayPal, ze transakcja zostala
sfinalizowana tzn. pieniadze, ktore im powierzylem zostaly przelane na konto
firmy telekomunikacyjnej. Firma telekomunikacyjna najpierw stwierdzila, ze
prawdopodobnie to moja wina a potem poprosila o przeslanie zrzutu ekranu
potwierdzajacego, ze faktycznie transakcja zostala sfinalizowana. Tak wlasnie
uczynilem ale do dnia dzisiejszego nie dostalem ani zwrotu wplaconych
pieniedzy ani wplacone pieniadze nigdy nie pojawily sie na moim koncie w tej
firmie. Tak wiec mowiac wprost zostalem okradziony bo zaplacilem za usluge i
nigdy jej nie uzyskalem.
Bardzo prosze o informacje jakie formalne kroki moge podjac w celu odzyskania
swoich pieniedzy, tzn. gdzie mam to zglosic? Na policje, do prokuratury,
jakiejs organizacji europejskiej? Jesli tak to do ktorej i w jakiej formie
nalezy to zrobic?
Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
/Deliberator
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2007-10-27 10:01:37
Temat: Re: Okradziony przez niemiecka firme internetowa - co dalej?
Od: "Deliberator " <d...@W...gazeta.pl>
Witam ponownie.
Wprawdzie nie dostałem żadnej odpowiedzi ani wskazówki ale chyba znalazłem
właściwą instytucję. Jest to Europejskie Centrum Konsumenckie
(http://www.konsument.gov.pl/) i gdyby komuś przydarzyła się podobna przykra
historia to podaję odnośnik do formularza europejskiej skargi konsumenckiej:
http://www.konsument.gov.pl/files/acce_just03_en.pdf
Pozdrowienia
/Deliberator
Deliberator <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Witam serdecznie.
>
> Od pewnego czasu korzystam z uslug jednej z firm swiadczacych uslugi VoIP.
> Polega to na tym, ze doladowuje konto gotowka i moge wykonywac tanie rozmowy
> przez VoIP. Doladowanie konta moze sie odbyc na kilka roznych sposobow
> oferowanych przez ta firme, ja najczesiej korzystam z uslug firmy PayPal. Do
> niedawna dzialalo to bez zarzutu i po wykonaniu platnosci konto bylo
> doladowywane natychmiastowo. Natomiast jakis czas temu z jakiegos powodu po
> wykonaniu platnosci na moim koncie w tejze niemieckiej firmie VoIP nie
> pojawilo sie nic. Zwrocilem sie z pytaniem do obu firm o wyjasnienie
> sytuacji. Dostalem potwierdzenie z PayPal, ze transakcja zostala
> sfinalizowana tzn. pieniadze, ktore im powierzylem zostaly przelane na konto
> firmy telekomunikacyjnej. Firma telekomunikacyjna najpierw stwierdzila, ze
> prawdopodobnie to moja wina a potem poprosila o przeslanie zrzutu ekranu
> potwierdzajacego, ze faktycznie transakcja zostala sfinalizowana. Tak wlasnie
> uczynilem ale do dnia dzisiejszego nie dostalem ani zwrotu wplaconych
> pieniedzy ani wplacone pieniadze nigdy nie pojawily sie na moim koncie w tej
> firmie. Tak wiec mowiac wprost zostalem okradziony bo zaplacilem za usluge i
> nigdy jej nie uzyskalem.
>
> Bardzo prosze o informacje jakie formalne kroki moge podjac w celu odzyskania
> swoich pieniedzy, tzn. gdzie mam to zglosic? Na policje, do prokuratury,
> jakiejs organizacji europejskiej? Jesli tak to do ktorej i w jakiej formie
> nalezy to zrobic?
>
> Z gory dziekuje za pomoc.
> Pozdrawiam
> /Deliberator
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/