  • Data: 2007-10-26 06:57:35
    Temat: Okradziony przez niemiecka firme internetowa - co dalej?
    Od: "Deliberator " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Od pewnego czasu korzystam z uslug jednej z firm swiadczacych uslugi VoIP.
    Polega to na tym, ze doladowuje konto gotowka i moge wykonywac tanie rozmowy
    przez VoIP. Doladowanie konta moze sie odbyc na kilka roznych sposobow
    oferowanych przez ta firme, ja najczesiej korzystam z uslug firmy PayPal. Do
    niedawna dzialalo to bez zarzutu i po wykonaniu platnosci konto bylo
    doladowywane natychmiastowo. Natomiast jakis czas temu z jakiegos powodu po
    wykonaniu platnosci na moim koncie w tejze niemieckiej firmie VoIP nie
    pojawilo sie nic. Zwrocilem sie z pytaniem do obu firm o wyjasnienie
    sytuacji. Dostalem potwierdzenie z PayPal, ze transakcja zostala
    sfinalizowana tzn. pieniadze, ktore im powierzylem zostaly przelane na konto
    firmy telekomunikacyjnej. Firma telekomunikacyjna najpierw stwierdzila, ze
    prawdopodobnie to moja wina a potem poprosila o przeslanie zrzutu ekranu
    potwierdzajacego, ze faktycznie transakcja zostala sfinalizowana. Tak wlasnie
    uczynilem ale do dnia dzisiejszego nie dostalem ani zwrotu wplaconych
    pieniedzy ani wplacone pieniadze nigdy nie pojawily sie na moim koncie w tej
    firmie. Tak wiec mowiac wprost zostalem okradziony bo zaplacilem za usluge i
    nigdy jej nie uzyskalem.

    Bardzo prosze o informacje jakie formalne kroki moge podjac w celu odzyskania
    swoich pieniedzy, tzn. gdzie mam to zglosic? Na policje, do prokuratury,
    jakiejs organizacji europejskiej? Jesli tak to do ktorej i w jakiej formie
    nalezy to zrobic?

    Z gory dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    /Deliberator