  • Data: 2003-09-08 08:06:55
    Temat: Re: Okna sąsiadów nad moim dachem
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tym że, zamiast kamery pewnie kilka zdjęć by wystarczyło

    Nadal trudne do zrobienia. Przecież nie będę siedział na dachu przez
    tydzień, żeby ustrzelić ptaszka?

    > Ale nieco narusza prawa właścicieli tych okien do światła za oknem.

    Ale ich istnienie narusza prawa sąsiada.

    > Eeeeeee! Jak sfotografujesz sąsiada wiercącego dziurę w Twoim dachu, to
    nie
    > spodziewam się kłopotów dowodowych.

    Ale jak sfotografuję leżącego na leżaku i opalającego się, to on powie, że
    nie miał ZAMIARU ZNISZCZENIA tego dachu. I faktycznie zamiaru takiego pewnie
    nie ma, ale skutek jest taki, że woda się leje.

    > Co do zamurowania okien, to należałoby zwrócić się do Nadzoru Budowlanego
    > wnioskiem, czy wykonano je zgodnie z prawem. Na wykonanie okien potrzebne
    > jest zezwolenie, tak jak i na remont dachu. Wykonanie ich w opisanym przez
    > Ciebie miejscu wiąże się z koniecznością wyrażenia Twojej zgody. Z tym, że
    > nie wiem, jak długo te okna są już tam.

    Okna są tam od bardzo dawna (powstały w czasach gdy wszystkie budynki były
    "niczyje" czyli podlegały pod ADM). Trudno dziś dochodzić czy wykonanie ich
    było legalne. Ale chcę zakwestionować legalność obecnego STANU tzn. tego, że
    okna są tam gdzie są.

    Alek