  • Data: 2008-04-17 16:48:25
    Temat: Re: Ojcostwo, alimenty i takie tam...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Kwi, 18:12, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisal w
    > wiadomoscinews:f1085a32-caa4-4cfe-aae0-f4fb6550bcea@
    d1g2000hsg.googlegroups.com...

    > Nie sledzilem jej dalej. Ale tu nie chodzilo o puszczalstwo akurat.
    > Diewczyna po prostu sie mocno zanietrzezwila na impresie i chlopcy sie
    > zabawili. Bylo ich zdaje sie wiecej w kolejce, ale za szóstym razem
    > trafila.

    Pamietam ta sprawe bo tez sie interesowalem czy za ktoryms razem
    sedzia nie powie "spadaj glupia babo banany prostowac" i to ze 2 czy 3
    tych wczesniejszych narzekalo ze stracili prace i rozpadly im sie
    zwiazki z powodu tej sprawy bo kobita ponoc dzwonila do ich szefow i
    mowila ze sa ojcami jej dziecka, nie placa alimentow itp.