  • Data: 2008-04-17 17:55:31
    Temat: Re: Ojcostwo, alimenty i takie tam...
    Od: "Piotruś Pan" <d...@t...pufne> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flyte" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:11ae.00000014.48078bb3@newsgate.onet.pl...
    > A kto do tej pory byl wpisany jako ojciec tego dziecka?
    A skad ja mam wiedzidec? Ja niczego nie podpisywalem. Czy mimo to mogła
    podać moje dane? Jesli tak co wtedy?

    > Swoja droga, dlaczego ta pani sie obudzila po 13 latach?
    Nie wiem, od 10 lat nie widzialem jej nawet na oczy, wczesniej widzialem ze
    3 razy przypadkiem.

    > Bo rozumiem ze z Darkiem juz nie jest.
    Z darkiem nigdy nie byla, urodzila pozniej co najmniej jeszcze dwojke dzieci
    kazde z innym i w koncu wziela slub z jakims (do dzis sa razem, a
    orzynajmniej ona i jej dzieci nosza jego nazwisko).