  • Data: 2006-03-01 19:40:51
    Temat: Re: Ojciec ma kochanke.
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:du4sds$coa$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > )* czesto prowadze kursy i szkolenia dla nauczycieli, wiec dosyc dobrze
    > znam to srodowisko. najgorsi sa wuefisci oraz artystki ochnastego planu
    > ze szkol muzycznych. poziom artystyczny i intelektualny ponizej kosci
    > guzicznej, ale za to obowiazkowo dwojga nazwisk.

    No dobra, znasz środowisko - ja tez nie mam zbyt dobrego zdania o
    nauczycielach (mam w rodzinie też ciotkę, do której pałam powalającą
    miłością z wzajemnością), ale nie znasz tych konkretnych ludzi. Obrażasz
    osobę 3-cią, sugerując się wypowiedzią osoby 2-giej. Równie dobrze mogłabym
    ja wysuwac insynuacje pod adresem twojej mamy sugerując się tym co ty
    piszesz. Ot, to niesprawiedliwe i już.
    Wszyscy tu zarzucali studentowi, że nie wie jaka jest relacja pomiędzy
    rodzicami, a my tymbardziej my tego nie wiemy, tak jak nie nam oceniać
    ludzi.
    Swoją drogą, jestem całkowicie za monogamią (tak, bez kochanków). Może
    dlatego, że nie wyobrażam siebie w innych ramionach niż mojego faceta lub
    moze dlatego, że wolałabym się z nim roztać, niż żyć ze świadomością, że się
    z nim dzielę lub traktuje mnie w domu jak dodatkowy mebel. Ja stawiam na
    uczciwość. Istnieje instytucja rozwodu przecież. Skoro facet się nie
    rozwiódł, to może jemu jest wygodniej żyć bez i ma jakieś powody ku temu.
    Tak więc nie rozgrzeszaj go z mety, tylko dlatego, że ma żonę nauczycielkę
    mniej zarabiającą od niego.

    > p.s. teraz pisze calkiem na zimno, wiec mysle, ze nikogo juz nie
    > urazilem moja wiwisekcja tematu :-)

    Mnie nie uraziłeś ani wcześniej ani teraz, co najwyżej założyciela wątku.
    Czasami słowami można zrobić większą krzywdę niż pięścią. Wiesz, że
    postąpiłeś zbyt impulsywnie i ci się to chwali. Każdemu się zdarza.

    Pozdrawiam,
    Akulka