    From: Bogdan <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ojciec alkocholik , straszy.
    Date: Mon, 21 May 2007 10:09:48 +0200

    Jacek23 napisał(a):
    > Hm, taka sytyacja, ja kiedys pisalem na grupe ze ojciec alkocholikdokucza
    > matce i chce ja wywalic z mieszkania (lokatorskiego), nie wazne, dzielnicowy
    > o tym wie, administracja o tym wie, opieka spoleczna tez, kilka razy go
    > zabierali na izbe (policja)....

    Zgłoś go do leczenia do Komisji d/s Przeciwdziałania Alkoholizmowi.
    Skierują go na badania, jak sie okaze ze jest uzalezniony to na
    leczenie. Jeżeli zignoruje badania to sprawa trafi do sądu. Jak się
    wtedy nie stawi to rano przyjdzie po niego Policja i go dowiozą na
    badania. Wyrokiem sądu może zostać skierowany na obowiązkowe leczenie w
    systemie zamknietym. Na jakiś czas bedzie spokój, a może i na dłużej
    jeżeli leczenie pomoże.

    Jedyne co trzeba zrobić to udać sie do siedziby takiej komisji i
    wypełnić wniosek. Zapytaj dzielnicowego, gdzie sie miesci taka komisja.
    Potem sprawa toczy sie sama. Możecie byc jedynie wzywani w chcarakterze
    swiadków.
    Jezeli cos pokręciłem to poprawcie mnie. Znam ten tok postępowania tylko
    ogólnie z opowieści żony, która jest z tym zawodowo związana.

    Bogdan