    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ojciec alkocholik , straszy.
    Date: Sun, 20 May 2007 13:08:34 +0200

    Jacek23 napisał(a):
    > He , kiedys bylo pisane ze w razie co jakis podzial majatku mialby byc, bo
    > podobno tak powinno byc, ale to nie o to chodzi przeciez.

    o ile pamietam, to on oddawal polowe a druga polowe sobie 'kitral', wiec
    zachowal sie moim zdaniem porzadnie, i polowanie na jego czaesc to
    czyste pazerne sk. i znecanie sie nad wami (ktore zarzucales) stawia pod
    znakiem zapytania. <wyszedl wtedy ukryty zamiar>
    A z tej czesci co on wam oddawal wcale nie musieliscie mu robic posilkow
    (do ewentualnego zarzutu ze tez z tego korzystal).

    ale jak piszesz to nei o to teraz chodzi ..

    > Na rzeczy nic nie jest. Wiec nie martwie sie o to, tylko o to ze jak cos tam
    > zglosi to obawiam sie o matke, przeciez takie ocs to powazna sprawa, a jesli
    > ja aresztuja to przeciez bylby to gwozdz do trumny dla niej.

    aresztowac ja moga wtedy gdy istnieje material dowodopwy przy ktorym

    bardzo prawdopodobne jest ze zostanie na jego podstawie skazana.
    Tak wiec wystarczy u nas zwykle pomowienie :) to na pocieszenie.
    Zgodnie z teoria Ziobry cos takiego to miazdzacy dowod.

    Czy on jest przekonany ze zabiiscie jego rodzicow czy tylko mowi ze Was
    o to oskarzy? Bo jak to drugie to czas zaczac nagrywac te rozmowy.

    P.
    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie