eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOffice na firmę, ale niekomercyjnie (lub na komputerze firmowym) › Re: Office na firmę, ale niekomercyjnie (lubna komputerze firmowym)
  • Data: 2009-11-13 16:17:46
    Temat: Re: Office na firmę, ale niekomercyjnie (lubna komputerze firmowym)
    Od: JaromirD <r...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Smok Eustachy wrote:

    > Dnia Fri, 13 Nov 2009 10:18:43 +0100, Przemysław Adam Śmiejek
    napisał(a):
    > /..../

    > Tristan się rozpisał i nie ma odpowiedzi do tej pory. Mnie ciekawi
    też
    > interpretacja "3 komputerów"
    > 1. Czy chodzi o to że jednocześnie może być zainstalowany na 3
    > komputerach.
    > 2. Czy może w ogóle na 3 komputerach.
    > 3. Czy chodzi o 3 aktywacje. Np reinstalujesz system, instalujesz
    > ponownie Office i to jest już 2 komputer.

    Chyba szukasz dziury w całym. Jak dla mnie sformułowanie "produkt
    licencjonowany dla trzech komputerów osobistych" jest jednoznaczne
    (ale może dlatego, że nie jestem skażony prawniczym sposobem myślenia.
    To nie przytyk, tylko ogólna uwaga). I działa zgodnie z tym, jak je
    rozumiem: zainstalowałem MS Office na 2 komputerach, zaktywowałem i
    oba działają - również jednocześnie.

    JaromirD