eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOffice na firmę, ale niekomercyjnie (lub na komputerze firmowym) › Re: Office na firmę, ale niekomercyjnie (lubna komputerze firmowym)
  • Data: 2009-11-13 09:18:43
    Temat: Re: Office na firmę, ale niekomercyjnie (lubna komputerze firmowym)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > Rozumienia tekstu pisanego uczy szkoła, to nie zadanie MS.

    Tylko, ze słowo ,,komercyjny'' jest naprawdę trudne do zrozumienia i
    może mieć 100 interpretacji.

    Spróbuj rozstrzygnąć następujące zdania:

    Użytek komercyjny to:

    a) instaluję na kompie stacjonarnym w przedsiębiorstwie i zarabiam
    wykonując prace w profilu przedsiębiorstwa.

    b) instaluję na kompie stacjonarnym w przedsiębiorstwie, ale używam w
    przerwie na lunch do relaksu lub osobistych rzeczy

    c) instaluję na kompie w domu, ale wykonuję prace związane z moją pracą
    zawodową

    d) instaluję na kompie w domu, wykonuję prace dostępne za darmo, ale
    przynoszące mi zysk (np. reklama na moim WWW gdzie zamieszczam te prace)

    e) instaluję na kompie w domu, wykonuję prace dostępne za darmo, ale
    przynoszące mi sławę, która kiedyś przyniesie kasę, bo jestem specjalistą.

    f) instaluję na kompie w domu, ale generalnie jestem przedsiębiorcą i
    kompa używam również do prowadzenia DG. Tylko, że programu używam do
    zadań nie związanych z przedsiębiorstwem.

    g) instaluję na laptopie używanym przeze mnie w działalności
    gospodarczej, a po godzinach do prywatnego relaksu. Programu używam
    wyłącznie do relaksu.

    h) nie jestem przedsiębiorcą, tylko jestem zatrudniony na etat. Mam
    jednak laptopa firmowego. Chcę na nim w domu się porelaksować przy
    programie X. Instaluję, ale on nada zostaje zainstalowany w czasie jak
    jestem w pracy.

    pewnie przypadków można wymyślić jeszcze kilka różnych, ale na razie
    tyle. Które z nich są komercyjne, a które niekomercyjne? Oraz jak
    udowodnić niekomercyjność np. przypadku h, zakładając, że jest on
    niekomercyjny...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek