  • Data: 2003-07-20 20:32:22
    Temat: Re: Office XP OEM - licencja [EOT]
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wielce Czcigodny wer w...@w...tnijto.pl popełnił następującą wiadomość
    3...@w...tnijto.pl:

    > Wbij sobie wreszcie do glowy, prawa autorskie nie dotycza przedmiotow
    > materialnych! Prawa autorskie to prawa do tresci, idei.

    Nie tylko, dotyczy także rzeźb, obrazów, itp.
    Przemyślałem sobie sprawę czym może być "kupno" programu. I wyszło mi, że to
    sytuacja, w której programista sprzedaje _wszystko_ co wiąże się z
    programem - kody, dokumentację, prawa do rozwoju i zmiany aplikacji, prawa
    do jego dystrybucji, po prostu wszystko. To jest chyba jedyny sensowny
    przykład.
    Poza tym widzę (BTW: czy jest jakiś sposób na plonkownicę cytowania? ;), że
    trol Arek dalej bije pianę nt. wyroku NSA, to ja poproszę, żeby w ramach
    zadania domowego sprawdził art. 87 Konstytucji RP oraz przeczytał plik
    eula.txt w swojej Winzgozie.
    A poza tym zdecydowanie proszę nie karmić troli!

    --
    Olgierd