eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOferta czy spam › Re: Oferta czy spam
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oferta czy spam
    Date: Fri, 03 Aug 2012 11:12:37 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 46
    Message-ID: <jvg86l$6d4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d...@g...com>
    <Pine.WNT.4.64.1208021229340.3836@quad>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1343988757 6564 194.80.173.254 (3 Aug 2012 10:12:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Aug 2012 10:12:37 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1208021229340.3836@quad>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:707646
    [ ukryj nagłówki ]

    On 02/08/2012 11:36, Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Thu, 2 Aug 2012, f...@g...pl wrote:
    >
    >> Czy jeżeli zaczerpniemy adresy użytkowników z serwisu z nieruchomościami
    >> i napiszemy do każdego z nich indywidualnego maila z propozycją aby
    >> również
    >> do naszego serwisu dodał ogłoszenie, wysyłając każdego maila
    >> indywidualnie
    >> i tytułując do bezpośrednio do danej osoby to czy to będzie spam?
    >
    > Oczywiście, bo o ile wprowadzenie do przepisów zakazu spamowania jest
    > uzasadnione m.in. techniczną łatwością generowania takich treści,
    > o tyle przepis dla swojej skuteczności nie odnosi się do metody, lecz
    > jej skutków.
    > Nie wolno wciskać niezamówionej reklamy, kropka.
    >
    >> Chodzi o prawne podejście do tematu.
    >
    > Prawnie reklamodawcy "ujawniają się" tak, że posyłają pojedyncze (nie
    > zawierające ani słowa konkretnej reklamy) pytanie o chęć odbierania
    > spamu z podaniem tematyki.
    > IM*V**H*O, jeśli w pytaniu jest adres strony na którym można się
    > zapoznać z zakresem potencjalnego spamu (ale nie jako "autolink"
    > który usiłuje się sam otworzyć!) to ciągle jeszcze mamy "informację
    > dla (potencjalnego) klienta", a nie reklamę.
    > Może ktoś skrytykuje :), ale z tego co obserwuję, tak właśnie część
    > firm robi - i nie jest to nadmiernie uciążliwe, ba, sam mam folder
    > na takie przypadki :> (w odróżnieniu od typowych spamerów, "jeśli
    > się nie wypiszesz potwierdzając tym samym że twój mail działa to
    > będziemy cię bombardować spamem").

    owszem, jest upierdliwe i jest dokładnie takim samym spamem i dość
    żenującym sposobem na ominięcie przepisów.

    - Niech Pan weźmie ulotkę.
    - Chciałbym zapytać czy zgodzi się Pan abym zaoferował mu ulotkę.


    Ja wielkiej różnicy nie widzę.


    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1