  • Data: 2003-01-15 10:06:42
    Temat: Re: Odzszkodowanie za wypadek
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i bank domaga sie poreczenia. W jakim celu jest to poreczenie i co
    > mi grozi z tego tytulu? Czy moge sie odwolywac do PZU i żądac całości
    > pokrycia naprawy samochodu? Doradzie co mam zrobic.

    Oczywiscie do PZU. Ubezpieczyciel ma ci pokryc wszelkie koszty jakie
    poniosles w zwiazku z wypadkiem. Duze firmy, a zwlaszcza PZU maja to czesto
    w ****, bo klient czesto dla tych kilkuset zlotych nie ryzykuje procesu,
    ale czesto wystarczy sama grozba i np. pismo od jakiegos adwokata zeby
    zmieniali kierunek dzialania ;) Badz co badz, przegrany proces
    zwielokratnia koszty. Czesto w swojej odmowie pisza o "bezpodstawnym
    wzbogaceniu sie", ale to nie ma nic do rzeczy.

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/