  • Data: 2003-01-14 14:22:56
    Temat: Odzszkodowanie za wypadek
    Od: "zibi" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Nie znam sie niestety zbyt dobrze na sprawie ubzezpieczeń i dlatego
    zwracam sie z pomoca do was. Mam taki problem:
    Mialem wypadek samochodowy i rzeczoznawca z PZU wycenil
    auto na mniejsza kwote anizeli mechanik ktory policzyl koszt naprawy.
    Moi rodzice(wlasciciele pojazdu) byli w banku, gdyż samochod jest
    splacany na raty aby bank wyrazil zgode na pokrycie kosztów, jednakze
    okazalo sie ze kwota uzbezpieczenia sprawcy byla zbyt niska aby pokryc
    koszty
    i bank domaga sie poreczenia. W jakim celu jest to poreczenie i co
    mi grozi z tego tytulu? Czy moge sie odwolywac do PZU i żądac całości
    pokrycia naprawy samochodu? Doradzie co mam zrobic.

    Z góry dziekuje za pomoc