  • Data: 2007-10-02 22:54:48
    Temat: Re: Odwołanie do KRUS-dobre?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Rich wrote:

    > Przepraszam, że zapytałem. To nie jest ważne ani pilne. Nie miałem co
    > robić i z nudów zwróciłem się o pomoc. Jeszcze raz jestem wdzięczny
    > Andzeju za okazaną pomoc. Mam nadzieję, że i kiedyś ty będziesz
    > potrzebował pomocy.
    > RYSZARD

    Słuchaj, Rysiu... dziecko komuny... Ty sobie wyobrażasz, że możesz sobie
    stanąć na placu i zacząć DOMAGAĆ SIĘ pomocy i zaraz wszyscy mają
    obowiązek rzucać wszystko, szukać za ciebie informacji i pomagać Jaśnie
    Panu Rysiowi, bo on tak CHCE?

    Kurcze, rolnicy mają zdecydowanie za dobrze...

    Ale to i tak dobrze, że nie zagroziłeś wysypaniem ziarna...

    Jeszcze raz i powolutku, żeby twój rozumek nadążył: nikt tu nie ma
    obowiązku ci pomagać. Ba! Nikt nie ma obowiązku znać się na twoim
    problemie. Zadaj pytanie i grzecznie czekaj na odpowiedź. Jak nikt nie
    odpowie - trudno. A jak ci się nie podoba - to, jak mawiał "nasz
    ukochany" wódz: spieprzaj, dziadu!