eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdwołanie Kamińskiego: Skąd wywieść ile premier MUSI czekać na opinie?Re: Odwołanie Kamińskiego: Skąd wywieść ile premier MUSI czekać na opinie?
    From: kuba <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odwołanie Kamińskiego: Skąd wywieść ile premier MUSI czekać na
    opinie?
    Date: Sun, 11 Oct 2009 16:41:29 +0200

    Andrzej Adam Filip pisze:
    > Jak dla mnie pragmatycznie sensowne jest założenie że nie ma obowiązku
    > czekania w nieskończoność ale źródłem tego ile *MUSI* czekać powinny być
    > jakieś "przepisy lub ogólne zasady postępowania z przepisów prawa" a
    > nie marne "własne widzimisie" premiera.
    >
    > Z jakich "przepisów ogólnych" dałoby się wywieść sensowny termin
    > czekania przez premiera na prawnie wymaganą opinię prezydenta?

    Raczej nie ma takich przepisów ogólnych.
    Bliski tematycznie jest art. 106 KPA, ale on na pewno nie ma
    zastosowania, przynajmniej nie wprost.
    Na pewno nie można jednak odwołać Szefa CBA bez opinii prezydenta. Choć
    te spory na wysokich szczeblach władzy są zawsze takie abstrakcyjne i
    nie ma jasnych rozwiązań prawnych.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl