eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdwołanie Kamińskiego: Skąd wywieść ile premier MUSI czekać na opinie? › Re: OdwołanieKamińskiego: Skądwywieść ile premier MUSI czekać na opinie?
  • Data: 2009-10-11 16:46:13
    Temat: Re: OdwołanieKamińskiego: Skądwywieść ile premier MUSI czekać na opinie?
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dnia Sun, 11 Oct 2009 16:41:29 +0200, kuba napisał(a):
    > Ja jednak wątpię czy konstytucje itp zasadnicze ustawy pisali idioci. To
    > musi być spisek.

    Jest trzecia, o wiele bardziej prawdopodobna możliwość: konstytucję z '97 pisali
    bezwolni, pożyteczni _idioci_ pod inspiracją _agentów_.

    W kraju gdzie agenci kryją się pod każdym większym krzakiem idiotyzmem jest
    zakładanie, że cokolwiek bardziej znaczącego dzieje się bez wpływu agentów. W
    końcu nie po to akta służb PRL-u lądowały w Moskwie, żeby się tam marnować i nie
    dostarczać obiektów gotowych do werbunku lub zastraszenia. W końcu nie po to
    Stasi w latach 80-ych działała w Polsce oficjalnie (na zaproszenie Kiszczaka),
    żeby pozyskanych agentów spuścić w kanalizacji a akta poszły na zmarnowanie.
    Tylko idiota lub agent może twierdzić, że w ten kraj nie jest zinfiltrowany na
    wylot przez agentów niemieckich i rosyjskich. Że o sprawnej CIA nie wspomnę.

    Mamy powtórkę końca XVIII wieku i tylko agentura wpływu zamydla oczy, żeby
    polaczki siedziały cicho.

    mi