eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdwołanie Kamińskiego: Skąd wywieść ile premier MUSI czekać na opinie? › Re: Odwołanie Kamińskiego: Skąd wywieść ile premier MUSI czekać na opinie?
  • Data: 2009-10-11 23:54:24
    Temat: Re: Odwołanie Kamińskiego: Skąd wywieść ile premier MUSI czekać na opinie?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kuba <p...@o...pl> pisze:

    > Raczej nie ma takich przepisów ogólnych.
    > Bliski tematycznie jest art. 106 KPA, ale on na pewno nie ma
    > zastosowania, przynajmniej nie wprost.
    > Na pewno nie można jednak odwołać Szefa CBA bez opinii
    > prezydenta. Choć te spory na wysokich szczeblach władzy są zawsze
    > takie abstrakcyjne i nie ma jasnych rozwiązań prawnych.

    Ja bym to powiedział tak:
    * podejrzewanie prezydenta o możliwość chęci przeciągania wydawania
    opinii "w nieskończoność" "może być jakoś uzasadnione" :-)
    * termin oczekiwania na opinię wynikający z KPA art. 106 p. 3
    (2 tygodnie od doręczenia) i tak jak dla mnie ma o *WIELE* lepsze
    podstawy niż to co premier "sobie *sam* ustalił/wymyślił"
    (do końca tego tygodnia AFAIR).
    * Prezydent postawiony przed terminem "średnio mocno" wynikającym z
    "przepisów ogólnych" (IMHO) raczej dostarczy opinię w ostatnim
    momencie przed takim terminem [przeciąganie "rozsądne" a nie w
    nieskończoność]

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Człowiek bez strategii, który lekceważy sobie przeciwnika,