  • Data: 2010-09-27 12:11:57
    Temat: Re: Odwieczny problem z parkującym sąsiadem
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-09-2010 13:59, witek pisze:

    > wiesz jak samochodu sasiada nie ma to jestem w stanie wjechac na
    > raz, a jak jest to musze tylem na trzy
    >
    > czy on mi utrudnia parkowanie

    Jak jesteś w stanie wjechać, nawet na 3 razy, to utrudnienie jest
    zasadniczo "przykrością życiową".
    Możesz oczekiwać, że wezwana policja stwierdzi, ze skoro nie blokuje a
    jedynie sprawia pewną niewygodą a zakazu parkowania nie ma, to dla nich
    nie ma sprawy.

    U moich rodziców nie było sprawy dla sądu kiedy ludzie z rzędu domów na
    przeciwko przesunęli sobie granice ogrodów o 70cm w stosunku do planu
    (ten rząd był pierwszym pobudowanym - ktoś sobie pierwszy ustawił mur i
    reszta wyrównała do niego).
    Wjechać można, wprawdzie tylko tyłem i na 3 razy, ale się da więc jest
    to tylko "pewna niedogodność", nie będziemy burzyć 12 murów oporowych
    (to jest dość spora skarpa) i przerabiać ogrodów, nie ma sprawy.

    Prognozuję, że możesz sobie co najwyżej ponarzekać.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813