eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstraszenie handlowca › Re: Odstraszenie handlowca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209
    .197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
    l!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odstraszenie handlowca
    Date: Wed, 17 Mar 2010 17:21:12 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <hnr06v$79t$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <f...@1...googlegroups.com>
    <hn5c9h$6sf$1@news.onet.pl> <hn5dh2$5uf$1@news.interia.pl>
    <hn5guv$qid$1@news.onet.pl> <hn5hnu$t02$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnnuo6$5js$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    <hnoj58$ili$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hnq6ig$uov$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    <hnqh2c$pse$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hnqptu$rph$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: acgx166.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1268843551 7485 83.9.251.166 (17 Mar 2010 16:32:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Mar 2010 16:32:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <hnqptu$rph$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:632686
    [ ukryj nagłówki ]

    (17.03.2010 15:45), niusy.pl wrote:
    >
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>
    >
    >>>>>> Więc można ich wypytywać i pół godziny.
    >>>>>
    >>>>> Nie lepiej zatrudnić się jako telemarketer ?
    >>>>
    >>>> Przecież chodzi o to żeby (długofalowo) mniej czasu tracić na gadaniu z
    >>>> durniami przez telefon, a nie więcej.
    >>>
    >>> Dlatego właśnie pytam jaki sens prowadzić te gadki jak chce się ich nie
    >>> prowadzić
    >>
    >> Taki, żeby im utrudnić prowadzenie swojej uporczywej działalności. Nie
    >> wiem czy mają jakąś bazę beznadziejnych klientów czy co, ale po jakimś
    >> czasie przestali mnie nękać.
    >
    > MZ przypadek.

    Może, może mam po prostu szczęście że nagle, bez żadnej rozsądnej
    przyczyny się ode mnie wszyscy nękacze odczepili.

    > To tak jak ze spamem emailowym.

    No niezupełnie tak samo. Spam mailowy kosztuje tyle samo per odbiorca,
    choćby nie wiem co odbiorca z tym robił (pomijam jakieś promilowe
    przypadki pociągnięcia nadawcy do odpowiedzialności).

    W spamie telefonicznym jednak pół godziny/godzina spędzona na kliencie
    ma jednak wymierny koszt i nie chodzi mi o koszt połączenia
    telefonicznego (które pewnie mają za pół darmo).

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1