  • Data: 2010-03-25 11:05:33
    Temat: Re: Odstraszenie handlowca
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-16 13:25, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > Tyle ile zdoła do tego przekonać, czyli proporcjonalnie do umiejętności
    > naciągania

    No więc właśnie dzwonili ponownie i puścili taką nawijkę:

    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/525593539_
    2010-03-25_11-45-28.mp3

    Nawet babka nie zapytała czy chcę z nią gadać, tylko leci z nawijką.
    Miałem akurat trochę czasu, a chciałem nagrać te jej pierdoły, więc
    odczekałem grzecznie do końca nawijki. W każdym razie, ciekawe kto z
    tego wychwyci jakiekolwiek dane i informacje. Przecie to odklepana z
    karteczki regułka z parametrami technicznymi. Jak ktoś się zna, to sobie
    sam szuka i znajdzie, a jak ktoś się nie zna, albo zna połowicznie jak
    ja, to z tej nawijki i tak nie wyłapie parametrów.

    Ja bym w życiu nie zamówił laptopa na podstawie czegoś takiego, bo
    musiałbym wzrokowo ocenić parametry, nawet jeśli faktycznie bym chciał
    kupić coś tego typu. Przesłuchałem to 2 razy, a i tak zapamiętałem
    ,,dell, xp, rata, callcentrer'' I więcej nic.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek