  • Data: 2010-03-17 16:21:12
    Temat: Re: Odstraszenie handlowca
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (17.03.2010 15:45), niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > MZ przypadek.

    Może, może mam po prostu szczęście że nagle, bez żadnej rozsądnej
    przyczyny się ode mnie wszyscy nękacze odczepili.

    > To tak jak ze spamem emailowym.

    No niezupełnie tak samo. Spam mailowy kosztuje tyle samo per odbiorca,
    choćby nie wiem co odbiorca z tym robił (pomijam jakieś promilowe
    przypadki pociągnięcia nadawcy do odpowiedzialności).

    W spamie telefonicznym jednak pół godziny/godzina spędzona na kliencie
    ma jednak wymierny koszt i nie chodzi mi o koszt połączenia
    telefonicznego (które pewnie mają za pół darmo).

    p. m.