  • Data: 2010-03-25 11:42:51
    Temat: Re: Odstraszenie handlowca
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-25 12:05, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Ja bym w życiu nie zamówił laptopa na podstawie czegoś takiego, bo
    > musiałbym wzrokowo ocenić parametry, nawet jeśli faktycznie bym chciał
    > kupić coś tego typu. Przesłuchałem to 2 razy, a i tak zapamiętałem
    > ,,dell, xp, rata, callcentrer'' I więcej nic.

    Słaby jesteś, ja po przesłuchaniu zapamiętałem że chcą wcisnąć
    sprzęt znanego producenta ale dwa razy droższy od dostępnych
    na rynku. Dell, XP, procesor Atom, matryca 10cali, HD 160GB i
    cena maskowana ratami czyli dziewięćdziesiąt kilka pln razy
    dwadzieścia cztery raty. Tak bez liczenia to celowałem że
    będzie to kosztowała dwa czterysta. Dużo się nie pomyliłem. :-)