  • Data: 2010-08-13 09:30:40
    Temat: Re: Odstęp pomiędzy TIR-ami, Czy jakieś przepisy to regulują?
    Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sie, 10:20, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Uhm... znaczy pasażer dobrze widzi, na łuku w prawo.
    >   Kierowca niekoniecznie.

    To był łuk w prawo właśnie.

    Błąd rzeczywiście popełniłem chyba szkolny. Nie pamiętam dokładnie, w
    którym momencie zauważyłem tego drugiego TIR-a. Jednak tak jak
    sugerowałeś Ty i przedmówcy, pewnie błędnie założyłem, że za nim
    _musi_ być wolne miejsce. Prawo jazdy mam od kilkunastu lat, często
    wyprzedzam, ale nigdy, przenigdy nie spotkałem się jeszcze z aż tak
    małym odstępem pomiędzy TIR-ami.

    Dzięki bardzo za wszystkie odpowiedzi i sugestie.

    k.