eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstęp pomiędzy TIR-ami, Czy jakieś przepisy to regulują? › Re: Odstęp pomiędzy TIR-ami, Czy jakieś przepisy=?ISO-8859-2?Q?to_reguluj=B1=3F?=
  • Data: 2010-08-13 17:16:15
    Temat: Re: Odstęp pomiędzy TIR-ami, Czy jakieś przepisy=?ISO-8859-2?Q?to_reguluj=B1=3F?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    koleszka wrote:

    > Nie no, jasne - mogłem dobrowolnie poddać się zmiażdżeniu. Bo ten
    > drugi na pewno nie zdążyłby zareagować. Taka była moja ocena tamtej
    > sytuacji.

    Uch, zdradzę Ci tajemnicę:
    naciskając na hamulec uzyskałbyś błyskawicznie dużą różnicę prędkości
    między tobą a wyprzedzanym tirem.
    W efekcie znacznie szybciej wróciłbyś za tego wyprzedzanego tira niż
    wyprzedziłbyś kolejnego dodając gazu.

    Serio-serio. Jak nie wierzysz, to znajdź samochód który potrafi na
    odcinku 40 metrów przyspieszyć od zera do 100 km/h.
    Typowa osobówka potrzebuje na to ponad 10 sekund, czyli ponad 140
    metrów. Ta sama typowa osobówka zatrzymuje się ze 100km/h na 40 metrach.

    Żeby mieć podobną drogę hamowania 100-0 jak przyspieszania od 0-100,
    musiałbyś jeździć jakimś Koenigseggiem czy 9ff ;-)

    --
    Pozdro
    Massai