  • Data: 2010-08-13 16:33:52
    Temat: Re: Odstęp pomiędzy TIR-ami, Czy jakieś przepisy to regulują?
    Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sie, 12:56, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > W tym przypadku to poprzedzający tir powinien być dość widoczny, ale też
    > mnie to zastanawia jak zobaczyć malucha lub np. motor przed tirem?

    Jak dla mnie długość malucha czy tym bardziej motoru kontra długość
    TIR-a traci tu praktycznie na znaczeniu. Nie wyprzedza się przecież aż
    tak bardzo "na styk", a przynajmniej nie powinno się tego tak robić,
    żeby tak nieznaczne przedłużenie drogi wyprzedzania mogło mieć
    jakiekolwiek znaczenie. Maluch to jednak nie TIR.

    k.