  • Data: 2010-08-13 16:28:00
    Temat: Re: Odstęp pomiędzy TIR-ami, Czy jakieś przepisy to regulują?
    Od: koleszka <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sie, 13:19, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Kiedy spostrzegłeś tego drugiego??? Dopiero niemal na równi z
    > przodem tego pierwszego??? Na prostej???
    > Udaj się do okulisty. Wada wzroku którą posiadasz jest niebezpieczna
    > dla Ciebie i ludzi w pobliżu.

    Dziękuję za Twój osąd.
    Ja już to doprecyzowałem kilka postów wyżej. Drugiego TIR-a zauważyłem
    nieco wcześniej, ale już na lewym pasie będąc już w trakcie manewru
    wyprzedzania. Na równi z jego przodem zobaczyłem natomiast, że
    pomiędzy tymi TIR-ami jest tyle miejsca, że tam nawet mały motor by
    się nie zmieścił.

    > Zmuszony? Ktoś przystawił Ci pistolet do głowy?

    Nie no, jasne - mogłem dobrowolnie poddać się zmiażdżeniu. Bo ten
    drugi na pewno nie zdążyłby zareagować. Taka była moja ocena tamtej
    sytuacji.

    BTW przez ileś tam naście lat jeżdżenia autem nie spowodowałem ani
    jednej kolizji na drodze, a wyprzedzam dużo i często. Choć to akurat
    ma w tym przypadku najmniejsze znaczenie.

    k.