  • Data: 2010-02-17 14:05:44
    Temat: Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:hlgrtl$rur$1@news.onet.pl...

    > oj stary dziadu... moze i zaczalem albo raczej wszedlem w polowie dyskusji
    > na takim poziomie, ale nie ograniczam sie JEDYNIE do osobistych wycieczek.

    to trzeba bylo przeczytac wszystko dokladnie, i nie trynic sie miedzy wodke
    a zakaske bez zapoznania sie z tematem od poczatku

    > Ciekawe, bronienie go absurdalnymi argumentami swiadczy o czyms innym.

    bronienie?
    przeczytaj, potem zacytuj

    > No ja patrze na to z 2giej strony i widze tylko panstwo ktore ciagle
    > wymaga od obywateli, a obywatel od panstwa moze jedno wielkie g wymagac.

    no widzisz, patrzysz na problem tylko z jednej strony, przez pryzmat
    przymusu, inny i bez tego przymusu ogarnie chodniki i trawniki do okola, bo
    chce, aby jego otoczenie wygladalo dobrze

    > Patrzac na to z 3ciej strony to moznaby wszystkie obowiazki zrzucic na
    > obywateli bezposrednio i tylko podatki z nich sciagac. Tylko po chuj komu
    > takie panstwo?

    a chociaz zapoznales sie z tymi obowiazkami, bo jesli chodzi o wzmiankowane
    tutaj chodniki, to okazuje sie ze tak na dobra sprawe to "nieprawda jest
    jakoby" bo wlasciciel, czy zarzadzajacy posesja ma je sprzatac tylko i
    wylacznie wtedy, kiedy bezposrednio granicza z dzialka, i sa ciagiem
    pieszym, a jak juz np dopuszczone jest na nich parkowanie samochodow, to sa
    pboblemem gminy

    > Moze tobie sie cos roi ale od tego masz leki.

    nie medrkuj bo ci nie wychodzi