  • Data: 2010-02-17 13:45:14
    Temat: Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Od: "marek" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hlgpq1$s6r$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "marek" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > ale to ty kmiotku zaczales,
    oj stary dziadu... moze i zaczalem albo raczej wszedlem w polowie dyskusji
    na takim poziomie, ale nie ograniczam sie JEDYNIE do osobistych wycieczek.

    > jesli nie potrafisz przeczytac kilku zdan ze zrozumieniem,
    jezeli nie potrafisz myslec logicznie...
    >jak ta druga lajza, to nie moja wina, nigdzie nie napisalem ze pochwalam
    >przymus,
    Ciekawe, bronienie go absurdalnymi argumentami swiadczy o czyms innym.

    >napisalem tylko aby samotnik spojzal na problem z drugiej strony,
    No ja patrze na to z 2giej strony i widze tylko panstwo ktore ciagle wymaga
    od obywateli, a obywatel od panstwa moze jedno wielkie g wymagac.
    Jak bedzie mial szczescie to moze cos dostanie, jezeli nie to jego problem
    ze ma pecha.
    Patrzac na to z 3ciej strony to moznaby wszystkie obowiazki zrzucic na
    obywateli bezposrednio i tylko podatki z nich sciagac. Tylko po chuj komu
    takie panstwo?

    >reszta to juz twoje i tamtego urojenia
    Moze tobie sie cos roi ale od tego masz leki.