    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 15 Sep 2012 16:32:25 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Odpowiedzialnosc za parking

    On Fri, 14 Sep 2012, m wrote:

    > W dniu 14.09.2012 13:14, Marcin Debowski pisze:
    >
    > Cośtam współżycia społecznego? Nie wiem - ale wydaje mi się że jakbym chciał
    > gdziekolwiek wejść z krową i by ktoś mi zabronił, to nie wyegzekwowałbym
    > wejścia z tą krową nawet jakby się okazało że nie ma o krowach nic w umowie
    > :).
    >
    > A rower, w zależności od okoliczności, może być też uciążliwy.

    Ale, jak to Marcin dwa posty głębiej wzkazał, sam z siebie nie muczy.
    Również nie wylewa się z niego łatwopalne paliwo, szczególnie przy
    tachaniu po schodach.
    Do tego jedno i drugie ma wagę istotnie niższą niż statystyczny
    dorosły człowiek, również rozmiary nie odbiegają istotnie od
    "typowo" noszonych rzeczy (duże walizki, wózki dziecięce i inne
    bagaże) więc założenie iż konstrukcja budynku powinna "w każdym
    miejscu" wytrzymać oraz umożliwić wtachanie roweru wydaje się nie
    do wzruszenia (w przeciwnym razie bydynek należałoby wyłączyć
    z użytkowania), zaś co do krowy i motocykla trochę zależy
    od egzemplarza ;) (są chętni do wtachania 300 kg w rękach
    na 7 piętro?)

    IMVHO, wprowadzenie roweru mieści się w zakresie "zwykłegu użytku"
    z nieruchomości, krowy i motocykla - jednak nie.
    Właśnie z tych powodów :)

    pzdr, Gotfryd