    Date: Fri, 14 Sep 2012 14:25:59 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialnosc za parking

    W dniu 14.09.2012 14:07, Marcin Debowski pisze:

    > Może, ale niekoniecznie musi. Wniesie go sobie nikomu nie przeszkadzając
    > i niczego nie brudząc, wstawi pod biurko i już. A jak pobrudzi coś to
    > odpowiada najemca lub on bezpośrednio albo z tytułu umowy albo
    > odpowiedzialności ogólnej KC.

    Tak samo z krową, da się na pewno ją wprowadzić tak żeby szkód nie
    poczyniła (tak wiem, znacznie trudniej niż rower).

    > Uciążliwość społeczna pod postacią szkodliwości czy łamania norm jest
    > kobyłą dość mało zdefiniowaną więc MZ w tym przypadku za bardzo się nie da.
    > Podejrzewam, że owa uczelnia ma jakiś ogólny regulamin i w umowie najmu
    > jest do niego odnośnik.

    Prawie na pewno.

    Ale wyobraźmy sobie że nie ma. I wyobraźmy sobie, że teraz taki
    delikwent chce wjechać na krowie, albo chce wjechać na motocyklu do
    środka. Ochroniarz staje Rejtanem i mówi "przejścia brak". I co, nie ma
    prawa?

    p. m.